Cumartesi, Ocak 03, 2015

Niyet ve Diyet

            Yıl boyunca her hafta diyete başlamaya karar veririm ama sadece karar veririm niyet olmadığı için uygulama aşamasına geçemem:)) Bu durum uzun yıllardır böyle çünkü yemek yemeğe bayılıyorummmmmmmmmm :))))) Yaşamak için yemek yiyenlerden değilim hiçbir zamanda olmadım olamadım ara sıra heveslendiğim oldu onlara ama bu heves en fazla 15 dk. sürdü:)) Yemekten tadımlık 2 çatal alayım bırakıyım ya da tabağa 2 yemek kaşığı şundan 3 yemek kaşığı bundan şeklinde yiyeyim aslaaaa midemle birlikte gözümde doymalı yoksa mutsuz olurum .Bu arada yemek yemeği severim ama acayipte yemek seçerim cici boğaz dedikleri türdenim. Özellikle sebzeyle hiç aram yok. Yeşil benim için sadece bir renk olarak güzel, tabağımda gördüğümde hiç güzel gelmiyor. Ama konu diyetse sebze baş aktör sevdiğim yiyecekler değil. Hep dedikleri gibi ne yazık ki güzel şeyler hep zararlı:(((( Mantı, börek, tatlı vs. yedikçe zayıflatsa ne olurdu sanki o zaman zayıflamak için pes etmeden sıkılmadan yerdim:))))
   
            Tabi bu yemek aşkı bazı konularda ve yerlerde  sıkıntı yaratmıyor değil. Örnek vermeme gerek yok sanırsam:)))) Yemekle birlikte alışveriş tutkumda var. Tabi hangi bayanda yok ki:))) Var olmasına var da bu ikisi eğer şu yiyip yiyip zayıf kalan şanslı azınlıktan değilseniz birbirlerine tamamen zıt. Bu arada o azınlığı inanılmaz derecede kıskandığımı bahsetmeden geçemicimmmmm size çok özenmekle birlikte aynı zamanda acayipte sinir oluyorum kusura bakmayın ne de olsa kedi uzanamadığı ciğere durumundayım :P :))))) Neyse efenim içimizi bu kadar dökmek yeter dönelim  konumuza.

              Eskisi kadar olmasa da alışveriş konusunda kilo hala bir dezavantaj. Vitrinlerinde görüp beğendiğiniz işte buu diye iç geçirip büyük bir hevesle içeri girdiğiniz birçok mağazada  ürünün her bedenini bulmak ne yazık ki mümkün olmuyor:( Beğenip istediğiniz bir kıyafete sahip olmanın yolunun  sizin o standartlara uymak zorunda olmanızdan geçmesi de ayrıca sinir bozucu öyleysen al giy yoksa bulduklarınla yetin!!! Neden yetiniyoruz, neden biz uymak zorunda kalıyoruz, neden olduğumuz gibiyken istediklerimizi alıp mutlu bir şekilde alışverişimizi tamamlayamıyoruz neden hep bir yanımız buruk bir şekilde alışverişi tamamlıyoruz .İstiyorum ki alışverişlerde herkes beğendiği kıyafetler  olunca acaba bedeni var mıdır diye düşünmeden mağazaya girsin bulsun alsın ve çıksın. En kötü cümle "biz 42 bedenden büyük çalışmıyoruz" değil "elimizde kalmadı " olsun. Çünkü bu iki cümlenin sonucu aynı da olsa yarattığı etki o kadar farklı ki yaşayan bilir...

           Sonuç olarak moda dünyasına sesleniyorum lütfen diyete niyeti olmayan ben ve benim gibileri de düşünün birazcık  bizde azımsanacak sayıda değiliz ve beden skalasını genişletmenin size zarar değil kar getireceğine inanıyorum  sizde inanın:) Hem yiyelim hem giyelim yani  şu üç günlük dünyada dimi ama;))))

2 yorum:

FIRTONYUS dedi ki...

Ah medanşerim ahhhhhhh ne olurdu sanki çikolata kurabiye yedikçe zayıflatsaydı:(((
Saol cnm benimmmmm sen güzel bakıyosun güzel görüyosun ama tartı + ∞ a büyük hızla gidiyo:))))

FIRTONYUS dedi ki...

Medanşerimmmm gördüm çok mutlu oldum hemen cevaplicimmmm;):*

Fırtonyusgiller